två tjejer som gillar skönhet,fotboll och blogga

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

Min dag:D

Av maja-happy - 5 augusti 2014 23:14

Idag är jag med Maja.vi har gått på stan & köpt lite småt & gott:)
Sen badade vi det va jätte kul:D
När vi kom hem till Maja så fixa & triksade vi med våran kanal på videofyme kanal namn=MAJA_HAPPY
Jag ska såva över hos Maja idag{:-) det ska bli väldigt roligt!! Och nu ska vi göra en giveaway på våran videofyme kanal så ses snart

~HEJDÅ~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maja-happy - 30 januari 2015 23:01


idag har jag lagt up 2 videos på våran kanal en cover & en Rom tour.. En av er ville att ja skulle sjunga utan pip röst så det ska ja göra!! Håll ut kick på kanalen för mer covers!!...

Av maja-happy - 4 januari 2015 22:49


Nu är julen över och 2014. Så nu peppar vi på det nya året 2015! Julen har varit jätte mysig & rolig. Har fått smink,pengar,godis & inredning. Så nu kommer jag köpa lite beauty grejer så ja. I morgon ska ja till stan med min bästa vän Mila & sen ska ...

Av maja-happy - 16 december 2014 22:05


jul snart. På torsdag ska vi ha avslutning så det längtar jag till. Vi ska kolla på film & äta jul ficka. Jag fick bestäma film! Längtar till julafton så mycket. Klockan är just nu 22:03 så jag tror ja ska sova nu! God natt. ~Happy ...

Av maja-happy - 2 december 2014 08:02

idag är det tisdag. Just nu är jag i skolan. Idag ska klasen gå till ett museum. Där ska vi ha skruvar skola med en författare. Inte så sugen men aja. Hoppas ni har en forsat bra sag! ~happy ...

Av maja-happy - 1 december 2014 10:24


nu är det några veckor sedan jag va i Thailand ja hade det jätte bra.vi sola,bada,shoppa & åt på resturang! Så nu är jag har i Sverige.idag är det den 1 december jag har lånat första luckan i den fans det mentos! Jaust nu siter jag i skolan. Min frök...

Presentation

TVÅ TJEJER SOM ÄLSKAR ATT SPELA FOTBOLL,SKÖNHET

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MAJA HAPPY


Ovido - Quiz & Flashcards